halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hinns inte

Kategori: Allmänt

Dålig uppdatering som vanligt, men det hinns inte med helt enkelt. Dagarna går i ett hela tiden. Hinner inte hälften av vad man ska. Våren på ingång då april har haft riktigt skitväder så hoppas vi att maj blir bättre. Lilleman växer så det knakar och Tyra ska vi inte tala om. Fascineras varje dag över hur stor hon blivit och hur hon utvecklas, min lilla tjej.
Hade en datevecka förra veckan då jag passade på att träffa folk och uppdatera lite, Maggan, Fanny, Jutta, Simone, mamma... Så skönt!! Man hinner ju typ aldrig. Om man bara kunde få lite mer tid! 

Valborg i helgen och det visar fint väder (ta i trä). Kommer inte ihåg sist det hände. Det regnar ju alltid. Så om planen håller ska vi ha en utefixardag och grilla innan vi tar barnen och går och tittar på brasan. Ska bli mysigt så jag håller tummarna för att det blir så! 

Nu ska jag passa på och städa lite medan Lucas sover.

P.S Fan vad jag älskar min familj!! Ni betyder allt!!! 

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: