halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Äntligen

Kategori: Allmänt

Fått en massa gjort i helgen, donat på tomten, plockat, fixat, skruvat möbler, städat, tvättat, myst och massa annat. Vet egentligen inte hur jag klarar det då jag är så fruktansvärt trött hela tiden. Kommer knappt upp på morgonen.

I lördags invigde jag och älsklingen äntligen bubbelkoppen:) Lite jordgubbar och bubbel i bubblet när barnen hade lagt sig. Hur mysigt som helst! Snacka avslappnande, jag kommer ju ligga i den där jämt sen;) Nu är det bara bastun kvar. Har äntligen fått hem och upp min älskade hatthylla. Den är så jävla snygg! Passade perfekt i hallen. Nu vill man bara komma i ordning med resten, men den här veckan är det Tyras rum som blir omgjort. 

Nu kickar vi igång den här veckan och hoppas på ordentlig vår snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: