halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Inte ok

Kategori: Allmänt

Har sen i helgen känt mig hängig och mos i huvet och det vill inte riktigt ge med sig men inte bryta ut heller. Så drygt! Har noll energi! Har testat gå på lite promenader och för stunden känns det lite bättre med friskluften även om jag blir lite kallsvettig, men sen är det tillbaka direkt igen. Vill bara känna mig pigg:(

Annars rullar det på här hemma, mycket på gång så det ska bli skönt med långhelg så vi hinner med och fixa och planera lite. Man hinner ju inget under veckorna. Snart är vi även inne i april och då bestämmer jag att våren kommer på riktigt:) 

Dax att åka och tvätta bilen innan jag hämtar Tyra. Det var alldeles för länge sen! 

Tjing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: