halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sommar på ingång

Kategori: Allmänt

Underbart väder och sommar på ingång. Som jag skrev sist hinns detta inte riktigt med, men ibland får jag en stund över och passar då på att uppdatera lite. Börjar närma sig semestrar med stormsteg! Oscar ska va ledig i 8 veckor så det blir otroligt skönt! Vi inleder med midsommar och sen bröllop veckan efter:) Sen får vi se vad som händer, har lite saker planerat och resten tar vi som det kommer.

Lucas har precis blivit 6 månader. Jag fattar inte, ett halvår!! Galet! Tiden bara springer iväg och jag vill bara ha en pausknapp. Han har iaf lärt sig sitta kortare stunder själv och är även på väg att lära sig krypa, men det får gärna ta ett tag. Han är en riktig närhetsjunkie och vi har haft några tuffa veckor. Tyra fyller 4 år nästa vecka, lika galet det! Så då blir det kalas och grejer:) Som hon längtat och tjatat i månader, sötnöten!

Själv fyller man år imorgon, hela 29 bast. Nä om det ändå vore så väl, 32 barre blir man;)
Det firar jag genom att vara barnledig i helgen, åka till Sthlm med ett gäng sköningar, gotta oss, ha kul och sova på hotell! Längtar dåligt!! Ska bli riktigt najs! 

Nu vakna Lucas igen så plikten kallar, men vaddå fick väl iaf 10 min och han äta en halv lunch. Välkommen till livet som småbarnsmorsa!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: