halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Uppfräschning

Kategori: Allmänt

Äntligen tog jag mig tiden att färga utväxten igår så håret blev fräscht! Skulle gjort det för två veckor sen, men annat prioriteras och dagarna flyger förbi. Nu ska detta göras oftare. PUNKT! Så nu är det färgning av fransar och bryn kvar och åtminstone måla naglarna så kanske man kan känna sig som människa igen. 

Sålde av lite barnkläder på loppisen på Arnö i tisdags. Fick ändå in över 1000:- så jag är nöjd. Ska försöka bli av med lite till i Svalsta nästa helg. Är ju ingen idé att spara på allt nu när man fick en grabb;) Idag blir det en lugn dag hemma, ska bli så skönt! Behöver städa och plocka en del och i det här vädret vill man ändå inte gå ut. Mysbrallor och håret i en knut hela dagen lång:)

Ser sjukt mycket fram emot helgen, då är vi ett gäng som ska ut o käka middag, gå på stand up på Culturum och sen ta oss vidare för lite drinkar. Ska bli riktigt trevligt:)

Ha en bra torsdag! Nu gosar jag vidare med den här en stund<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: