halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Måsten

Kategori: Allmänt

För första gången på flera månader så har vi en helg helt utan måsten. Så jäkla skönt och minst sagt välbehövligt. Denna helg umgås vi bara med varandra och gör det vi känner för:)

Hade tjejerna här på middag i fredags. En mysig och supertrevlig kväll blev det. Käka lite mat och snacka skit:) Mer sånt!

Igår hade vi svärfar och Co över på middag. Mycket trevligt det med. Och idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Har sovit dåligt inatt, men tänkte börja med en vända till gymmet för att få lite energi. Sen kanske det blir en sväng till Norrköping, eller så ska vi träffa svärfar och dom igen innan dom åker hem igen i eftermiddag:) Men innan jag gör något fortsätter jag mysa en stund med mina små hjärtan<3 Så mycket glädje ni ger mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: