halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vilken dag

Kategori: Allmänt

Har haft en supermysig dag med mina hjärtan! Pappa har jobbat och vi har myst. Har hunnit med sjukt mycket idag. Vi har myst, storhandlat, tvättat, diskat, plockat, varit ute och lekt, lagat mat och nu äntligen är båda barnen i säng. Skulle gått och tränat idag oxå, men känner att klockan blev lite för mycket. Så irriterande för jag har sett fram emot det hela dagen och jag kan ta mig dit men då är jag inte hemma förrän typ halv 11 och så ska man varva ner och duscha och vips så är klockan närmare 12 och det kommer jag aldrig orka om jag ska orka gå upp flera gånger inatt och tidigt imorrn. Men imorgon så, då blir det gymmet oavsett. Så skönt att börja komma igång nu!!

Lucas har sovit halva dagen så jag och Tyra har fått lite egentid, hur mysigt som helst. Men jag saknar honom när han sover för länge, helt stört..haha. Sen kramar jag nästan ihjäl honom ;) Kärleken man känner till sina barn, helt otroligt<3 Har rensat och gått igenom grejer i helgen inför flytten och ska väl fortsätta med det under veckan. Imorgon ska Tyra till dagis några timmar så då får jag och Lucas lite egentid, oxå supermysigt! 

Nu lite välförtjänt sofftid! Hoppas ni har en mysig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: