halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Helgen

Kategori: Allmänt

Helgen flög förbi som vanligt, men hann iaf få en del gjort. Startade helgen med ett pass på gymmet i fredags kväll. Var så skönt att komma ut ur huset en stund och bara va för mig själv med hög musik i öronen:) Lördagen startades på Ikea. Spenderade alldeles dör mycket pengar igen. Fy, det går alltid åt så mycket pengar när man flyttar:( Men skönt att ha det gjort. Kvällen spenderades sen hemma hos Carola med ett gäng sköningar och jag drack vin för första gången på ett år!!! Grymt trevlig kväll! Jag skippade dock krogen och var hemma igen runt 12-slaget, kändes bra:)
 Lite småtrött i söndags, donade hemma och åkte ner på stan och shoppade kläder åt ungarna då de båda byter storlek samtidigt. Riktigt nöjd med vad jag hittade iaf:)

Nu är Tyra på dagis och Lucas sover och istället för att fixa och dona passar jag på att ta en välbehövlig paus och bara va en stund:) Sen ut för en promenad i det fina vädret:)

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: