halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Feberfri

Kategori: Allmänt

Yes, vaknade idag och Tyras feber är som bortblåst. Hon låg i 40 graders feber hela dan igår, sov mest. Vi hade blöjmys hela dan, älskar barn i blöja :) Tror att det är tänderna som spökar, men skönt att hon är pigg igen idag iaf! Fullt ös på henne som vanligt :)

Igår passade jag på att fixa och städa lite här hemma medans hon sov. Fick dock inget gjort inför resan, men idag ska jag packa så det är klart sen. Så jag har imorgon på mig att fixa grejer om det är något jag behöver.

Till kvällen kom Jutta hit. Käkade lite middag och hade soffhäng. Skönt och bara hänga lite :) Skulle ha en vilodag igår men när Jutta åkt hem hade jag inte riktigt ro att sitta still då jag vart inne hela dagen, så det blev en löprunda ändå och satan va bra det gick ! Sjukt nöjd! Idag är det dock vila, hinner inte med nåt idag. Måste packa och dona och mamma kommer hit.

Blir lunch på stan med Linda och Charlie idag oxå :) Det var ett tag sen så det blir kul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: