halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hemmahäng

Kategori: Allmänt

Idag har vi hängt hemma hela dagen med massa besök. Redan imorse kom Carro och lilla Arvid (som redan börjar bli större), supermysigt att bara hänga hemma såhär. Ingen stress eller nåt, bara umgås. Sen strax efter lunch kom även Simone. Åhhh inte långt kvar tills deras lilla bebis tittar ut nu heller, drygt en månad. Spännande att se vad det blir. Hon är så fin med magen, det riktigt strålar om henne. Det är såna stunder man kan sakna att va gravid :) Har vart riktigt trevligt att ha dom alla här och Tyra tycker alltid det är kul när det kommer folk :)
 
Den här veckan är fullspäckad med träning, lunchdejter, packning och annat. Imorgon ska jag äntligen träffa Emma och Juni, var alldeles för länge sen nu!!! Bara 3 dagar kvar till Turkiet :) Åhh, ska bli sååå skönt!!! Snart är det jag som bara glider runt i en vecka, sippar drinkar, äter god mat, röker en cigg eller två och bara njuter av livet och av att inte ha några måsten!!!! Fan vi kommer ha det bra Fitri och jag. Men självklart kommer jag sakna Tyra och Oscar massor!!!
 
Ska tänka på er andra stackare som får va kvar i det här helveteslandet med helveteskylan. Hoppas värmen börjar komma lite iaf när vi är borta för nu har iaf jag tröttnat! Så det så ;)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: