halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kvalitetstid

Kategori: Allmänt

Idag blev det kvalitetstid med Maggan och Colin som åker till Dubai imorgon. Tog en promenad dit, ungarna fick busa av sig tillsammans och jag och Magz fick lite tid att prata lite :) Kommer ha en hel vecka själv på gymmet, tråkigare än när man är 2 men det ska nog gå. Sen har vi bokat in en dejt när dom kommer hem. Vi löser ju av varann så en dag har vi på oss att ses sen åker ju jag iväg till Turkiet. Det gäller att ta vara på tiden :)

Hade en grym senlunch i solen när jag kom hem, satt och pratade med grannarna och Tyra sov i vagnen. Grymt gott va det oxå, tog lite vad som fanns...paprika, tomat, gurka, kräftstjärtar, ägg, knäckemacka och avocado - MUMS!

Nu har jag landat i soffan efter en skön pw med Oscar i det härliga vädret. Mamma kom och passa lillan en stund. Så skönt att få komma ut i friska luften :)

Inte så mycket inplanerat i veckan, har lite dejter att styra upp :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: