halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Löprunda

Kategori: Träning

Blev ju lite ändrade planer nu för kvällen så eftersom jag då fick lite tid över passade jag på att ta en löprunda. Ja jag ska väl inte säga att jag sprang hela vägen för det gjorde jag verkligen inte men jag ökar sakta men säkert.

Dels vill jag inte ta i för mycket så fötterna tar stryk, för nu har jag varken tid eller lust med fler skador och dessutom måste konditionen byggas upp. Men jag klarade mer än jag trodde och jag är nöjd! Var riktigt skönt och komma ut och jag har en rätt skön runda såhär på kvällskvisten. Nu sitter jag och eftersvettas i soffan och kan ta kväll med gott samvete :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: