halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Packa

Kategori: Allmänt

Skön dag, åkte till Linda och tog en promenad ner på stan där det blev lite lunch. Broccoli & ädelostpaj, grymt gott! Kikade in förbi nån affär på vägen tillbaka. Åkte sedan och handlade lite grejer till middagen och sen hem och fixa mat. Mamma kom på middag idag. Gjorde biffpasta med färska champinjoner, paprika, soltorkade tomater, cocktailtomater och crème fraîche med smak av rostad vitlök och timjan och så färskpasta till. Blev sjukt gott faktiskt!

Nu är tanken att jag ska packa, men jag är så jävla slö så jag vill bara ligga på soffan. Hatar att packa! Men det måste göras idag så jag vet om det är något jag behöver köpa imorgon för lördag morgon åker vi :) Bara att sätta igång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: