halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Resultat mars

Kategori: Före- och efterbilder

Resultatet för mars är som väntat ganska oförändrat då jag inte kunnat träna som jag skulle på hela månaden pga foten + att jag ätit mediciner i över 3 veckors tid som är vätskeansamlande och svällande. Inte bästa kombon när man vill gå ner i vikt. Måtten står still och vågen likaså. Gick upp i början av tabletterna, men nu har kroppen börjat göra sig av med vätskan så det är nere igen. Så denna månad struntar jag i att lägga ut några bilder. 
 
Är iaf glad att jag inte ökat något. Nu har jag köpt nya skor, foten är till 98% bra så nu tar vi nya tag!!!
-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: