halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Seg uppdatering

Kategori: Allmänt

Hallå på er!

Det har vart lite seg uppdatering sen jag kom hem. Detta beror på att bloggappen håller på och strular och jag sitter sällan vid vanliga datorn. Jag kommer att uppdatera som vanligt bara den börjar fungera igen.

Jag är iaf tillbax i Svedala. Var underbart att träffa lillskruttan igen och min karl såklart :) Var kanonväder hela helgen så vi fixade utomhus, klippte ner buskarna på framsidan och lite sånt pyssel, hade gårdsfika med grannarna, grillade hos Maggan och John och myste hemma. Var faktiskt helt ok att komma hem till det.

Idag har jag och Tyra vart hos Maggan igen, Emma och Juni var oxå där så ungarna har lekt hela dan och vi morsor har snackat skit och uppdaterat.

Ikväll har vi vart på HLR-kurs, första hjälpen för småbarn och större barn, höll på mellan 18-21 och så åkte vi och handlade på det så nu är jag helt slut. Blir sängen nu!

Hoppas appen fungerar normalt från imorrn, den har strulat lite väl nu. Hoppas ni alla haft en lika bra helg som jag och vart ute och njutit av det fina vädret :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: