halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Semeeester!!

Kategori: Allmänt

Hej!

Lite dålig uppdatering. Bloggportalen låg nere innan jag åkte så då kunde jag inte uppdatera och här har vi haft strul med nätet, men nu funkar det.

Vi är iaf på plats i Turkiet och det är grymt skönt! Saknade ihjäl mig efter Tyra redan första dan men nu går det bättre, 1 vecka går fort:) dessutom har jag hittat mig en ersättningsbebis här som är precis lika gammal som jag myser med ibland:)

Resan hit gick bra och det var nästan 30 grader när vi landade helt underbart! Igår hade vi poolhäng hela dan och bara slappade. Idag var vi på hamam (turkiskt bad), först bastade man, sen fick man skrubba kroppen med salt, efter det fick man ligga på ett stort varmt marmorbord där man fick hela kroppen peelad och masserad med såpa och efter det avslutades allt med en oljemassage. Så jävla skönt, man va helt mos i huvet efteråt men man känner sig som en ny människa. Sen åt vi lunch och efter det åkte vi till en stor marknad i en stad en bit bort med några vi träffade på vägen hit. På vägen hem kom regnet, galet cpregn haha, men vi åkte bil så det gjorde inte så mycket. Hoppas på bättre väder imorgon.

Vi har det iaf superskönt och imorrn ska vi sova tills vi vaknar utan att ställa klockan - LYX!!!

Saknar inte Sverige det minsta, äckelkyla! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: