halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sjukling

Kategori: Allmänt

Ja inte är det jag som är sjuk, men mitt lilla hjärta. Vaknade imorse och hon kändes varm, tog tempen som visade 38,2. Inte så farligt, men ändå feber iom att hon brukar va rätt lågtempad.

Efter frukosten var hon trött och sov en stund till och när hon vaknade var hon ännu varmare och vips hade hon 40 graders feber min lilla plutt. Hon är inte sjuk på annat sätt, bara feber. Så tänkte se om hon lyckas sova bort det och avvaktar med alvedon eftersom hon inte verkar må dåligt utan bara är trött så får vi se hur hon mår sen.

Fick alltså ställa in dejten med Emma och Juni idag. Det verkar inte va meningen att vi ska ses. Alltid är det nåt. Jaha, då fick jag lite tid hemma då så då kan ju jag dona och fixa lite innan jag åker på lördag. Ska se om man kan rota fram lite tunnare kläder oxå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: