halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Underbara sol

Kategori: Allmänt

Var uppe med lillan en sväng imorse, men gick sen och la mig igen och sov till halv 12 :) Såååå skönt! Började sedan dagen med en pw. Testade foten lite, gjorde ont, men tog mig runt hela rundan. Får ta det lite lugnt såhär i början. Sen blev det kaffe med några av grannarna här ute i solen, sjukt najs! Älskar solen!!! Lunch intogs med en del av släkten hemma hos mormor i form av smörgåstårta. Gott, men sjukt mättande och ändå tog jag en mindre bit. Sen har vi vart och handlat och sånt och nu ÄNTLIGEN har vi sjunkit ner i soffan. Fick avboka mitt mage/rygg-pass förut då det hade blivit lite väl stressigt!

Imorgon är det tillbax till vardagen, nästa vecka åker jag till Turkiet :) Nu kör vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: