halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ibland så

Kategori: Allmänt

Ni som känner mig vet ju att jag är en sån person som säger vad jag tycker, jag är ärlig med vad jag tycker och klarar inte av att vara falsk. Men ibland önskar jag att jag bara kunde stänga munnen le och vara trevlig och bara låta vissa saker va, men nej. Det går inte. Att jag är ärlig behöver inte betyda att jag är otrevlig men just nu önskar jag på ett sätt att jag bara kunde låta saker och ting vara men det gck inte. Nu har jag sagt precis vad jag tycker och tänker och på ett sätt är det ju bra för man kan ju inte gå och störa sig på folk och sen aldrig säga något till dom för då har dom ju aldrig en chans att bättra sig. Men ibland, ibland blir man rädd att dom kanske inte kommer bättra sig ändå.....jaja, återstår att se. Jag har iaf sagt mitt nu. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: