halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kräftskiva

Kategori: Allmänt

Halloj!

Har tagit det lite soft idag och bara vart. Vi har kollat på film, lekt med Tyra och bara myst hemma. Tog en lite lång powernap mitt på dan i 2 1/2 timme :) Så värt! Riktigt skönt och bara släppa alla måsten.

Var ju på kräftskiva igår. Vi var ute i Råby hos Maggans föräldrar. Blev väl runt 30 vuxna och så en del barn oxå. Vi hade hur kul som helst! 5-kamp blev det oxå, och många skratt på det! Riktigt lyckad kväll! Vi kom väl i säng vid 3 inatt och sen var jag uppe med Tyra 6.45 imorse, så inte så mycket sömn. Men det tog jag ju igen lite sen ;)

Hade fullt upp med att umgås och göra annat igår så det blev inte några kort, mer än ett som jag tog sen på kvällen när det var mörkt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: