halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag och ny vecka. Idag lämnade jag Tyra själv på dagis för första gången. Vi fick bara vara där första timmen och sedan lämna. Jag kan ju erkänna att jag hade lite ont i magen. Jag och Maggan åkte hit och hängde några timmar tills det var dags att hämta upp dom och det hade gått jättebra. Dom hade vart ledsna en stund men sen hade det gått bra. Känns så skönt! Och Tyra kom springande med ett stort leende och gav mig en jättekram när jag kom och hämtade henne. Mammas duktiga tjej<3

Igår hade vi min familj här på middag och firade syrran lite i efterskott. Fick kusinerna mysa oxå:)

Nu myser vi, snart ska lillan sova. Hon var ett riktigt kladdmonster vid middagen idag, så hon är precis nybadad och gosig:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: