halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Slowmotion

Kategori: Allmänt

Vanligtvis brukar ju dagarna bara flyga förbi och innan man vet ordet av det är det ny vecka igen. Men den här dan har verkligen varit huuur lång som helst! Skönt eftersom deg är min sista lediga dag. Sen är det bara lediga helger.

Åkte ju till arbetsförmedlingen imorse, sen mötte jag upp Simone på stan. Strosade runt lite, åt lunch och köpte en tröja. Hittade en snygg, skön hoodie som jag bara var tvungen att ha :) Träffade på brorsans tjej och min brorsdotter oxå:)

Sen åkte vi hem och hade lite soffmys, älsklingen kom hem, vi åkte och handlade, så kom svärmor och Oscars bror hit och åt middag och hängde lite och nu ligger jag på soffan. Känns som att den här dan har varat i flera dagar:)

Men helgen lär ju svischa förbi, så man får njuta medan man kan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: