halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tres Tapas

Kategori: Allmänt

Oj, dom här 2 dagarna bara svischade förbi! Igår hängde jag med syrran och ungarna hela dan:) Sen passade jag på att ta hand om mig själv lite. Färgade ögonfransar, ögonbryn och håret, så nu känner man sig lite fräschare.

Idag har Tyra vart på dagis och jag var hemma hos Carro och käkade lite lunch och snacka skit. Innan jag häntade Tyra var jag sen och skrev in mig på blodgivningscentralen och tig lite prover då jag ska bli blodgivare. fler birde göra det!

Sen blev det middag på Tres Tapas med Maggan & John. Har vart där en gång tidigare när dom precis öppnat. Den gången var inge bra och dålig service, men nu har som ju haft öppet ett par år så vi gav det en ny chans. USELT!! Maten var väl inget att hänga i julgranen, servicen var usel, dom gjorde fel med beställningar och man fick vänta hur länge som helst trots att det inte var mycket folk. Nä, det var sista gången jag käkade där! Usch!

Den här veckan verkar rassla på och imorrn är det redan onsdag och fullt upp då med! Ta vara på livet, det går inte i repris:)

Skepp o hoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: