halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Woohoo!!!

Kategori: Allmänt

Nu kan jag berätta:) Var på anställningsintervju igår, den gick bra och jag skulle få svar i början på nästa vecka.. Vid halv 5 ringde telefonen och med det kom beskedet att JAG FICK JOBBET!!! Så jävla kul! Snabba bud, så på måndag börjar jag. Bara att kasta sig in :) Spännande och lite nervöst! Nu har man ju lixom gått hemma i 15 månader så det blir ju en stor omställning!

Så jag åkte och skrev alla papper idag. Så nu är det klart! Shit! Blir jobb på Volkswagen Finans i Södertälje. Sjukt kul!

Sååå, nu vet ni :) HURRA för mig!!!

Kommentarer

  • Faster säger:

    Grattis kul för dig gumman 😊hoppas du kommer trivas. Kramiz

    2013-08-29 | 16:55:25
  • Simone säger:

    Du är grym vännen ;)

    2013-08-29 | 21:45:43
    Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se

Kommentera inlägget här: