halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bra kväll

Kategori: Allmänt

Gårdagen bestod av en heldag på stan, shopping och lunch med Oscar & Tyra. Sen hem, duscha och svida om för fest. Vidare till Simone för middag och ett glas och sen till Jutta. 

Jag, Simone, Jutta och Maria. Skönt ibland och inte va så många, då har man verkligen chans att umgås med alla. Grymt trevlig kväll! Sen blev det utgång på O'Learys oxå, man brukar ju kunna skippa det men jag hade faktiskt kul ute igår :) Träffade Fanny där oxå och det var nästan den enda jag kände igen på hela stället annars kände jag typ inte igen nån.

Vaknade av lillan typ halv 9, Oscar gick upp med henne och jag skulle sova vidare men icke. Svintrött, men kunde inte somna om. Tur man är ledig ett par dagar nu så man hinner ta igen sig.

Nu blire frukost! 

Bilder från igår:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: