halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Hemma

Kategori: Allmänt

Måndag och jag är fortfarande hemma. Tyra är fortfarande dålig, har aldrig sett henne så sjuk som hon vart nu och det släpper inte. hon har haft över 40 graders feber hela helgen:(  Pratade precis med 1177 och vi måste åka in med henne imorgon om hon inte blir sämre inatt. Tänkt att jag ska jobba imorgon och Oscar ska va hemma, vet inte hur jag ska orka för man får typ ingen sömn nu. 
 
I lördags skulle jag och Oscar haft datenight, middag och bio stod på schemat. Det skulle bli en överraskning så jag hade fixat allt och barnvakt i smyg, men det blev till att ställa in allt och va hemma istället. Hade inte hjärta att lämna lillan när hon var dålig, så vi får väl försöka ta det nån annan helg. Nä hoppas hon blir bättre nu, vill inte att hon ska må såhär. Man känner sig så hjälplös :( 
 
Tänkte ta en tripp till gymmet ikväll så jag får komma ut lite, man blir knäpp av att bara sitta inne. Har fortfarande träningsvärk sen lördagens morgonpass, det gick riktigt bra!! :)
 
skepp o hoj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: