halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Juldagen

Kategori: Allmänt

Vaknade upp ute hos svärmor vid halv 10. Tyra var trött så vi alla fick sovmorgon. Go'frukost med blandat smått och gott, köttbullemacka med rödbetssallad satt inte fel. Hängde där ute till kl 2 så lunch hanns oxå med innan vi åkte. Hem för att få besök av mamma och hennes nya karl och sedan svida om för fest hos Olivia.

Kände inte alls för nån utgång, men kände att det skulle va trevligt att få hänga med tjejerna lite så jag jag var med innan men drog mig hemåt runt 22. Gissar att dom flesta gick ut sen. Jag gillar inte när det är sådär sjukt mycket folk som det är på juldagen, så det var rätt värt att komma hem och krypa upp i soffan bredvid älsklingen och se en film innan man gick och la sig. Bra avslut på en bra kväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: