halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lucia

Kategori: Allmänt

Jobbade bara halvdag idag då vi hade luciafirande på dagis. Så söta dom va! Det blev sång och fika.

Nu har man landat i soffan. Oscar är på julfest med jobbet ikväll, så det är bara jag och Tyra hemma idag. Ligger och funderar på vad vi ska äta till middag, men vet inte riktigt. Alla förslag är välkomna!

Imorrn hade jag och Simone tänkt festa till det, men min hosta och förkylning verkar ju inte direkt bli bättre så jag tror det kan va klokt och skippa. Men då tänker jag banne mig ta igen det nästa helg för jag är festsugen!!! Men bäst att bli frisk nu. Jag smittar iaf inte så det är ju skönt o veta:)

Nu ska jag mysa med min lilla tomte<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: