halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Renovering

Kategori: Allmänt

Dags att fortsätta med renoveringen hemma. Har äntligen kastat ut stora garderoben i hallen så nu ska det fixas. Hela hallen ska målas om och det ska in lite nya möbler och så ska badrummet nere målas om och byta inredning, så igår var vi i Sthlm och köpte färg och tillbehör, nya duschset, badrumsskåp m.m Kommer bli så bra när det är klart:)

Tyra är inne i nån vägra-gå-och-lägga-sig-period nu. Hon vägrar och är uppe tills hon däckar på soffan eller vi går och lägger oss, sen sover hon halva dan. Igår väckte jag henne 10.30 när jag vaknade. Visst skönt med sovmorgon, men det här funkar inte. Så idag slet jag upp henne kl 7 trots att hon inte somnade förrän efter 23 igår. Dålig tröttmössa...haha. 

Såhär brukar det se ut om kvällarna när hon kastar in handduken ;)

Idag jobbar jag för att sedan ta helg igen. Helt ok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: