halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sjukstuga

Kategori: Allmänt

Fortfarande hemma med Tyra. Hon har nog fan åkt på allt, men nu har vi iaf fått medicin för allt som hon äter flera gånger om dagen så förhoppningsvis ska det gå åt rätt håll nu! Men vem blir sjuk då om inte jag :(
 
Kände mig konstig innan gymmet igår, men trodde det berodde på att jag inte ätit på hela dan. Gick och tränade ändå, men mådde som en räv när jag kom  hem igen och kände direkt att det inte var bra. Strax därefter kom febern krypandes och imorse var jag som en levande död. Feber, ont i halsen och huvudvärk. Nu har jag proppat i mig värktabletter för att orka med och känner mig lite piggare så länge dom verkar. Inte kul att själv vara sjuk och ha en sjuk unge hemma som samtidigt mår dåligt och har ont och skriker. Roligare har jag haft det.
 
Vill verkligen inte va sjuk nu, vi ska ju på julbord med jobbet imorrn. Jag ska fan proppa mig full med tabletter och gå till jobbet ändå. Alltid sån jävla otur!!!
 
Nej, nu blir det soffmys med lillhjärtat! Men först ska vi gå igenom skrikfesten när hon ska få alla mediciner... :(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: