halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Avsked

Kategori: Allmänt

Avsked är något jag inte tycker om. Men ikväll blir det lite så. Min syster och hennes familj ska flytta till Thailand och dom åker till helgen så ikväll ska hela familjen dit och käka och umgås. Tycker inte det är det minsta kul. Jag vill ha familjen nära, men är glad för deras skull. Har hänt lite annat skit nu på dagen oxå som jag måste ta tag i och sen var jag ju hos läkaren imorse och ska på utredning...så den här dagen kunde varit lite bättre.
Har gjort såna där roliga saker som att betla räkningar idag oxå, kan man inte bara slippa dom nån gång. Vad skönt det skulle va!
 
Men vafan, solen skiner så det är ju inte bara illa :) Man får se det positiva i saker (säger bitterf****an) ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: