halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bad news

Kategori: Allmänt

Jaha, började ju dagen med en läkartid kl 9 för testsättning av allergitestet. Har sedan första avläsning på fredag och sista nästa tisdag. Med detta fick jag då oxå lite regler att förhålla mig till där en utav dom var att jag inte får bli svettig vilket innebär att jag inte får träna :(((

Det förstörde min dag helt, jävla skitgrej! Jag som äntligen kommit tillbaka efter magsjukan och taggad att köra utav bara helvete resten av månaden och så kommer det här. Så sjukt tråkigt! Jag tyckte det skulle bli så kul att jämföra resultaten för januari och februari men nu lär det väl inte bli nån större skillnad om jag ska behöva sitta på avbytarbänken hela tiden. Men jag ska inte ge upp och jag tänker INTE stanna hemma från gymmet. Det betyder inte att jag är dumdristig och bara kör på, men jag kommer att köra lågintensiv styrka för att fortfarande underhålla musklerna men inte ta i för mycket och bli för varm. Jag tänker inte släppa det här nu, det går för bra och jag tänker inte börja om på nytt. Punkt!

Annars idag, var vi på en liten promenad med Maggan o Colin och sen var vi uppe hos min mormor och hälsade på :)

Nu blir det middag och ikväll blir det lugnt för av nån anledning är jag fortfarande sjukt trött.

Ja just ja, vi fick ju hem nya fotoboken med loppan idag oxå, superfin blev den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: