halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

BVC

Kategori: Allmänt

Har vart iväg till BVC med lillan nu på morgonen. Det var dags för hörseltest, vägning och mätning. Hörseltestet klarade hon galant och jävlar vad hon hade vuxit dom senaste 2 månaderna. 1 kg upp och 5,5 cm på längden. Det är min tjej det:) Och idag såg jag även att det inte var en tand utan 2 som är på väg upp. Nu går det undan. Fattar inte att det redan gått 8 månader....hon är inte så liten längre. 
 
Idag blir det lugnt, ska gå upp till mormor och hälsa på lite då hon precis flyttat till stan. Annars blir det inte så mycket idag. Skönt att ha såna dagar oxå ibland. Är dock väldigt träningssugen, men Oscar tränar idag så då blir jag tyvärr hemma. 
 
Snart är ytterligare en dag förbi och imorgon är det fredag. Jag fattar inte vart dagarna tar vägen, det säger bara svoosch så är dom förbi. Så ta till vara på tiden!!!
 
 
Lillan som inte är så liten längre!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: