halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Egentid

Kategori: Allmänt

Sitter just nu i soffan, lillan sover och karln är iväg och tränar. Den här tiden som jag har 2 dagar i veckan är guld värd. En stund för mig själv att bara va, att bara få ligga på soffan utan att bry mig, att sitta och pyssla med något utan att bli störd (om inte lillan vaknar förstås). Den här tiden är underbar!!! Man behöver egentid ibland, det mår alla bra av. Jag förstår inte de som alltid vill ha folk omkring sig.
 
Tyra har blivit sjuk igen, återigen är det en förkylning och en hemsk slemhosta. Hon är inte alls pigg och jag tycker så synd om henne. Hoppas verkligen inte att det blir långvarigt.
 
Annars har dagen vart lugn, Simone var ju här en sväng och sen skjutsade jag min syster och hennes yngsta dotter till vårdcentralen då hon oxå är dålig och hennes bil är trasig. 
 
Till middag blev det köttbullar, blomkålsmos (min favorit) och rivna morötter - grymt gott!
 
Nu blir det snart sängen och ladda för spinningen imorgon bitti. Får väl sova sittandes med lillan i knät så hon får luft, mitt lilla <3.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: