halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Färdigtränad :)

Kategori: Träning

Så då har man träningen gjord för idag! Det gick så grymt jävla bra!! Körde hårdare än jag skulle och det var väl lite dumt, men hur ska man kunna låta bli när man känner att allt bara flyter på?
Ni vet den där känslan när man bara är full av energi och man helt plötsligt orkar mer än man trodde att man skulle göra.

Jag behövde det här, det gav mig energi och ännu mer motivation. Jag längtar redan till nästa pass, men då måste jag ta det lugnare än idag. Sen är det fritt fram o köra :)

Så jävla bra start på dagen! Ha en fin lördag mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: