halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fixardag

Kategori: Allmänt

Söndagar är för dom flesta slappardag, men för mig är det ofta en fixardag. Då man ska försöka hinna göra sånt man inte hinner annars. Uträtta ärenden, fixa hemma och så. Det jag gillar mest med söndagar är att man tar dom som dom kommer och gör det man känner för :) Idag ska huset barnsäkras ordentligt eftersom lillan nu tar sig typ överallt. Vi måste även åka och kolla på en ny bilbarnstol då hon börjar bli för stor för sin. Sen ska vi kolla lister till köket, foga lite och såna där lite småtråkiga saker som ändå måste göras.'

Jag älskar söndagar!

Jag tänker även för första gången det här året ha en äta-vad-jag-vill-dag! Just nu är jag inte sugen på nånting, men idag får jag om jag vill äta utan att bry mig. Det är ok nån gång ibland, sen får jag väl vänta ytterligare 2 månader :) Det bästa med att man inte äter skit längre är ju att man inte alls är lika sugen, men jag har faktiskt haft lite chokladcravings senaste veckan så vi får se om det blir nåt.

Vad använder ni era söndagar till?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: