halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Första tanden

Kategori: Allmänt

Lillfisen har fått sin första tand idag på 8 månadersdagen :) Nu blev hon helt plötsligt ännu större, tiden går för fort!
Oscar är föräldraledig idag så jag gick sovmorgon idag med, va rätt skönt!

Vid 11 kom Carro hit på fika. Mysigt o få träffa henne, snart sax för bebis där:) Inte alls långt kvar! Ska bli kul! Hon e så fin så :)

Nu blir det lunch, lite ärenden och sen ska jag åka och fixa mina ögonfransar och bryn så dom får lite färg och senare ikväll väntar träningen :) Ska bli grymt skönt!

Tog vikt och mått i helgen för januariavslut. Var inte askul eftersom det var just den tiden i månaden som vi tjejer har ibland vilket gjorde nåt kilo för mycket och en väldigt svullen mage. Men men desto bättre resultat till nästa vecka då allt lagt sig :) Lägger in resultaten här ikväll. Ska bli kul nu och jämföra resultat sen mellan januari och februari för nu har man ju verkligen kommit igång!

Ny månad, nya mål! Nu kör jag! Peppad till max. Gör lite ändringar i träning och kost denna månad oxå och ser om det ger något!

Bild på lillan från imorse :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: