halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Full rulle...

Kategori: Allmänt

Dan har gått i ett. Först hospitalet och testavläsning, den var lite diffus men visade vissa utslag så vi får se vad nästa säger. Efter det dejt med min faster och syster hemma hos syrran, så det blev raka spåret och när jag var klar där åkte vi hem till Maggan och Colin så barnen fick leka av oss och vi morsor kunde snacka skit :) Bästa kombon! Skruttarna börjar bli så stora, i sommar kommer dom lixom springa runt där och leka ihop på gräsmattan. Helt galet!!

Snart kommer stora älsklingen hem och har en kompis med sig så då blir det middag och sen tänkte jag ta mig iväg till gymmet en sväng. Får se hur det går, är grymt trött nu! Men nu är helgen här återigen!

Skruttungarna hade fruktstund idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: