halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fy faaaan

Kategori: Allmänt

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, idag blev inget som det skulle. Vilken jävla skitkväll som förhoppningsvis ändå i slutändan kommer leda till nåt gott. Hann inte träffa syster med familj (tog mig dit, men fick åka direkt), hann inte med nån träning heller. Inget gick som det skulle för något annat dök upp, något som jag var tvungen att sätta före...

Nu måste jag hinna med och träffa syrran och dom imorrn för sen åker dom och jag måste självklart hinna säga hej då innan men dom har oxå mycket imorrn. Måste även hinna få in träning eftersom jag missade idag får jag ta igen det imorgon, men då måste jag lyckas klämma in det nån gång under kvällen då Oscar tränar torsdagar.

Fan ibland blir det bara kaos och jag känner mig mest stressad just nu hur jag ska få ihop allt men jag sover på saken och hoppas det känns bättre imorrn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: