halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

I made it!!!

Kategori: Allmänt

Usch och fy! Jag tyckte vägen till Eskilstuna var jobbig, jag var fruktansvärt trött och höll på att somna flera gånger. Det var ingenting mot vägen hem kan jag säga, jag stannade flera gånger men det hjälpte inte. Plus att jag hade världens skallebank oxå vilket inte gjorde det bättre, men hem kom vi till slut :) Hatar att köra bil när man är sådär trött. Var jättetrevligt att träffa Mickis, vi var en sväng hemma hos henne och sen åkte vi iväg och käka lunch och kolla lite affärer. Blev wok till lunch, kyckling med ris, grönsaker och cashewnötter. Riktigt gott!
 
Lackade ju lite lätt när jag kom till Eskilstuna oxå, dom sa ju på sjukhuset här att jag var tvungen att åka dit för en ista testavläsning för att dom inte hade någon hudläkare här och det var bara en läkare som kunde avsluta allt, och ändå får jag träffa en sjuksköterska när jag kommer dit. Så sjukt jävla onödigt att åka. Svenska sjukvården suger hästballe!! Helt ärligt, totalt värdelösa och det grundar jag självklart inte bara pga detta. Men jag försökte verkligen prata med dom om jag kunde slippa få åka men nej, för en läkare skulle titta på det....kyss mig....!
 
Aja, fick iaf träffa Mickis för lite häng och updates och nu är jag hemma igen hel och välbehållen både jag och lillskrutt. Har redan hoppat i pyjamasbyxorna så ikväll blir det myskväll! Får ju passa på när man inte har träningskväll. Laddar krafterna inför imorgon.
 
Bild på mig och Mickis back in the days :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: