halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Magsjuk

Kategori: Allmänt

Så mycket för att man var lycklig över att man fått plats på spinningen, så blev det likförbannat inget spinningpass imorse.

Började må lite illa innan jag gick och la mig och strax därefter vaknade jag och så var det igång. För första gången på 18 år blev jag magsjuk, var helt säker på att jag var immun vid det här laget. Det varade bara under natten, eller bara o bara, det var långa timmar. Nu verkar det va över men man är ju helt förstörd och kroppen tömd på energi. Har dessutom fått blodutgjutelser i hela fejjan så jag har röda prickar överallt efter att jag kräkts. Fy fan säger jag bara, nu vill jag må bra. Där gick hela dagen åt helvete. Dricker lite vatten nu, det är allt som går ner och Oscar fick stanna hemma o ta hand om lillan.

Usch, tvi och bläää! Aldrig mer!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: