halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Måndag igen

Kategori: Allmänt

Jaha, då var ytterligare en ny vecka här. Helt galet vad dagarna svischar förbi. Var så skönt att komma ut på en promenad i solen igår, snacka om att det behövdes. Jag saknar solen! Ge mig vår och sommar nu! Är så fruktansvärt trött på den här vintern nu så jag kräks!!!

Får väl se vad den här veckan har att bjuda på. Ikväll ska vi sova hos svärmor, så det finns en risk att jag missar träningen vilket jag inte vill, vi får se om jag lyckas lösa det. Har lite lunchdejter, tjejträff, träning och läkarbesök inplanerat i veckan. Sen är vi inne i mars och lite närmare värmen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: