halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Morgonpigg

Kategori: Allmänt

Ja inte jag alltså, utan den lilla i familjen :) 06.10 slog hon upp sina blå idag och tyckte det var dax att gå upp. Hon brukar vanligtvis vakna mellan halv 7-7, det känns ändå ok men vid 6 var väl ändå lite att ta i. Har vart så senaste veckan nu, men jag hoppas det bara är tillfälligt. Själv har jag aldrig vart en morgonmänniska så det blev en stor omställning när man fick barn iom att man inte heller har sovmorgon på helgerna, men det gör mig inte så mycket eftersom det är på morgonen hon är som mysigast och sen brukar vi alltid lägga oss en stund igen vid 8 :)

Idag ska vi hjälpa mormor och flytta och ikväll blir det middag och bowling med sambon och Maggan och John. Ska bli grymt kul! Ska försöka hinna få in ett träningspass där nånstans oxå så vi får se om det hinns med.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: