halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Resultat Januari

Kategori: Före- och efterbilder

Hallå!
 
Nu ska jag göra något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag kommer att lägga upp före- och efterbilder och mina resultat för månaden nu och sen framöver. Det är utlämnande och pinsamt men fan starkt gjort kan jag säga själv.
 
Jag känner inte igen mig själv i den här storleken. Detta är inte jag! En del har jag sen graviditeten, men jag kan långt ifrån skylla allting på den. Men det är därför jag gör det här, för att komma tillbaka till mig själv. Att misslyckas är inte ett alternativ, men jag gör detta på MITT sätt! Detta ska bli en livsstil inte någon quick fix. Därför tar jag inte till några snabbmetoder för att tappa så mycket som möjligt på kortast tid utan det får ta den tid det tar men det ska banne mig gå neråt varje månad. Så here we go!
 
Januari
 
(Måste tillägga att jag var dum nog och inte vägde mig och tog startmått förrän i v2 + att sista invägningen hade jag mens vilket gjorde en svullen och vätskefylld,men då får vi se dom rätta resultaten nästa gång)
 
Viktnedgång: 2,2 kg  
 
Byst: - 2cm
Midja: - 2cm
Magmått (över naveln): - 8cm
Höfter: - 5cm
Rumpa: - 4cm
Lår: -1cm
Armar: - 0,5cm
Knä: - 0,5cm
 
Totalt: - 23cm över hela kroppen 
 
Känns ok, självklart vill man tappa 20 kg på en vecka men så roligt ska vi inte ha. Nöjd med månaden, har hållt alla träningspass och det känns bra. Ska bli kul och jämföra januari och februari sen iom att man kommit igång lite mer med träningen nu och kör ordentligt. Tog ju lite tid innan man kom in i det.Men nu är det bara att fortsätta! Jag har många tuffa månader framför mig.
 
Här kommer lite före- och efterbilder för månaden. Startbilderna togs först 17/1 så efter att halva månaden gått så det är inte helt rättvist men bättre än inget.
 
 
 
Så nu har jag klarat första månaden, så nu tar jag tag i månad nummer 2!!!
 
 
 

Kommentarer

  • Jutta säger:

    Snyggt jobbat gumman!! Riktigt bra! 😁👏

    Svar: Tack :)
    Jessica

    2013-02-05 | 19:58:11
  • Grym du är!! Kämpe !! säger:

    Bästa :)

    2013-08-23 | 19:07:33

Kommentera inlägget här: