halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Så nöjd

Kategori: Träning

Kvällens pass gick sjukt bra, känner verkligen att jag kört igenom hela kroppen ordentligt. Körde tungt idag och svettades, fan vad skönt att få svettas ordentligt igen :)

Det blev marklyft, benböj, insida/utsida lår, axelpress, biceps, triceps, latsdrag och massa annat. Kroppen fick sig en jävla genomkörare och jag hoppas att det känns imorgon!

Nästa pass blir spinning fredag morgon 06.15, jag är äntligen tillbaka! Längtar! Ska cykla som en galning:)

Nu längtar jag efter bar backe så man kan börja springa lite ute och ta promenader till gymmet istället för bilen. Ja jag vet att man kan nu oxå, men jag vill inte riskera att ramla och slå ihjäl mig och sen inte få träna så jag väntar gott tills den här vita skiten smält lite till ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: