halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Soft dag

Kategori: Allmänt

Struntade i att gå och lägga mig igen imorse och la istället lillan, nästan 3 timmar sov hon. Typiskt bara för att jag var vaken..haha. Men jag fick lite gjort här hemma istället så det var skönt det med.

Maggan och Colin kom, så vi har ätit lunch, snackat skit och ungarna har busat runt. Blev kycklingwrap till lunch, riktigt smarrigt faktiskt. Har vart en riktigt soft dag.

Nu försöker jag samla krafter och tagga inför träningen ikväll. Är lite småseg men det ska jag nog lyckas få rätsida på innan det är dax. Står som reserv på spinningen på fredag morgon, RESERV! Jag måste bara få en plats, det är ju min grej nu lixom...

Dax att börja med maten, älsklingen slutar snart. Lax med tomat,gurka och avocadosallad blir det idag. YUMMY!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: