halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sov för länge

Kategori: Allmänt

Kan man göra det? Sova för länge? Ja iaf tycker jag det. Hade ju sovmorgon idag och brukar aldrig vakna senare än 10 så det är inte så att jag ställer klockan. Nu vaknade jag kvart över 11 och det känns mer som att dan är förstörd och det har istället gjort mig på dåligt humör. Skulle åkt med mormor till Skatteverket kl 11, så fick ringa och säga att jag kommer om en stund. Vet redan nu att jag kommer ha svårt att sova ikväll vilket kommer göra mig dötrött imorgon då jag ska sitta och köra till Eskilstuna. Nä fy fan det här var ingen bra start på dagen. Man trodde man skulle bli lycklig av att sova tills man vakna men icke sa nicke. Hädanefter är det jag som ställer kl på 10 om det inte är så att jag verkligen behöver sova ut.

Nej, nu får jag rycka upp mig och göra det bästa av dagen. Jag börjar med frukost....eller det blir väl lunch...

Happy fu**ing monday!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: