halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Spinning - check!

Kategori: Träning

Så jädrans skönt att få spinna igen! Det märktes att man missat 2 pass men jag är nöjd! Galet jobbigt, men jag körde järnet iaf :) Man mår så jävla bra när man är klar och går därifrån. Ska spinna imorgon oxå och testa på lördagspasset med en annan instruktör och se vad jag tycker, så det här var bara uppvärmning! Det är ju guld oxå att få spinna med Maggan, vi peppar varann och det är ju alltid lättare att ta dig iväg när man är två!

Känner att jag skulle vilja lägga till ytterligare ett pass i veckan, men måste se om det går att få ihop med familjelivet här hemma. Kan bli svårt eftersom Oscar tränar dom dagar jag vilar, men får väl köra hemma annars. Känner att jag orkar mer än såhär och då är det bara att passa på o köra!

Nu har vi kickat igång fredagen och med den här starten kan det inte bli annat än en bra dag :) När på dygnet tränar ni helst?

Trevlig helg på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: