halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tjejkväll

Kategori: Allmänt

Var småseg hela dan igår, tömd på energi, vätska och mat. Så såg till att få i mig vätskeersättning, och äta lite men ofta under dagen. Även om jag inte var helt tipptopp så kände jag mig ok för att va med på tjejkvällen hos Jutta som var planerad sen ett bra tag tillbax och så blev det. Blev en kväll med prat, skratt, spel, vin och tapas! Mycket trevligt!

Idag känns magen helt upp och ner. Vin var väl inte det bästa efter man vart magsjuk och då drack jag ändå inte mycket. Nu är jag dödshungrig men vågar inte äta. Men det löser sig förhoppningsvis under dagen:)

Imorrn måndag igen och jag ska äntligen få träna igen!!! Lääängtar!

Lite bilder från gårdagen. Tack tjejer för en trevlig kväll!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: