halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Träna utan att svettas

Kategori: Träning

Jaha, idag var det dax. Eftersom jag inte vill vara utan träningen i en vecka så tänkte ju jag köra lågintensiv träning så man inte blir så varm och inte svettas...haha lättare sagt än gjort. Känns ju helt värdelöst att va på gymmet och inte svettas. Vill ju bara köra järnet. Så nja, inte helt nöjd med kvällens pass men vet ju att jag gjorde så gott jag kunde och ibland lite mer vilket jag inte ska.

Ska på första avläsningen på fredag så beroende på vad den visar så får jag se hur jag gör med resterande pass. Vill bara träna skiten ur mig! Håll tummarna!

Nu är det tack o gonatt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: